Dziecko LIFESTYLE

„PIELĘGNACJA ZĄBKÓW TO WAŻNA SPRAWA, A PRZY TYM MOŻE TO BYĆ ŚWIETNA ZABAWA”!

Podsumowanie kampanii „Zęby na 6!” przeprowadzonej przez markę

Data publikacji: 2019-10-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „PIELĘGNACJA ZĄBKÓW TO WAŻNA SPRAWA, A PRZY TYM MOŻE TO BYĆ ŚWIETNA ZABAWA”!
Kategoria: LIFESTYLE, Dziecko

Podsumowanie kampanii „Zęby na 6!” przeprowadzonej przez markę Oral-B.

„PIELĘGNACJA ZĄBKÓW TO WAŻNA SPRAWA, A PRZY TYM MOŻE TO BYĆ ŚWIETNA ZABAWA”! LIFESTYLE, Dziecko - Podsumowanie kampanii „Zęby na 6!” przeprowadzonej przez markę Oral-B.

Nigdy nie jest zbyt wcześnie, aby uczyć dzieci prawidłowego dbania o higienę jamy ustnej. Potwierdza to marka Oral-B oferując szerokie portfolio produktów do higieny jamy ustnej dla dzieci w każdym wieku, uwzgędniając również najmłodszych. Zachęcenie dzieci do mycia zębów bywa jednak trudne – często wiąże się z płaczem, złością i kategoryczną odmową współpracy. W ramach akcji „Zęby na 6!”, zorganizowanej przez markę Oral-B, zapytaliśmy internautów o ich sposoby motywacji, dzięki którym można zmienić tę czynność we frajdę i zachęcić dzieci do pielęgnacji jamy ustnej już od najmłodszych lat.

Ważna sprawa i jednocześnie dobra zabawa

Dla wielu rodziców przepisem na skuteczne zmotywowanie dziecka do mycia zębów jest zwykła rozmowa. To takie proste! Okazuje się, że proste rozwiązania często są najbardziej skuteczne i wystarczy wytłumaczyć dziecku, dlaczego dbanie o higienę jamy ustnej jest ważne i w jaki sposób to robić.

„Rozmowa to u nas podstawa. Dziecko to mały człowiek, który pragnie być traktowany po partnersku. To procentuje

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„PIELĘGNACJA ZĄBKÓW TO WAŻNA SPRAWA, A PRZY TYM MOŻE TO BYĆ ŚWIETNA ZABAWA”! LIFESTYLE, Dziecko - Podsumowanie kampanii „Zęby na 6!” przeprowadzonej przez markę Oral-B.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Dziecko

A to już wiesz?  Port Łódź i IKEA zapraszają na weekend

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy